Egérvezérelt kocsi: hely-idő diagram játékosan



Indíts, azután mozgasd
erre-arra a kicsi kocsit!


Válaszd először a GYAKORLÁS opciót, hogy szabadon gyakorolhasd a kicsi kocsi mozgatását.

A kocsi mozgatása megfelel annak, hogy pozitív vagy negatív irányban változtatod az s hely értékét.
Gondold át, mikor tekinthető negatívnak, ill. pozitívnak a v sebesség. Hogyan tükrözi a „firka” a gyors változtatásokat?

Most pedig válassz az 1-8 beprogramozott hely-idő diagram közül, és próbáld úgy mozgatni a kicsi kocsit, hogy a konkrét helyzetét mutató piros görbe minél simábban kövesse az előírt feketét.

Fogalmazd meg az észrevételeidet.

Physlet Menu bei MM-Physik

 

Davidson College Physlet Archive
Animator by  W. Christian
Script by P.Krahmer

Mechanik
Wellen
JAVA



Vissza a magyar tartalomjegyzékhez, ill. Nagy Sándor honlapjára!